Konsekwencje używania pasa lędźwiowego przez rok

Spis treści

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_title margin_top=”” margin_bottom=”10″ hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” size=”3″ content_align=”left” style_type=”underline solid” sep_color=””]

Pytanie

[/fusion_title][fusion_text]

Witam,
czy osłabienie mięśni wewnętrznych poprzez używanie pasa na odcinku lędźwiowym, około 8 godzin dziennie w pracy przez około rok mogło wpłynąć na pojawienie się bólu w pachwinie i przodopochyleniu miednicy? Czy jestem w stanie skorygować przodopochylenie ćwiczeniami?

Marcin

[/fusion_text][fusion_title margin_top=”” margin_bottom=”10″ hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” size=”3″ content_align=”left” style_type=”underline solid” sep_color=””]

Odpowiedź

[/fusion_title][fusion_text]

Panie Marcinie,
jak najbardziej. Poprzez używanie tak długo pasa mogło dojść do osłabienia tkanek miękkich, czego przyczyną może być m.in. niestabilność poszczególnych segmentów i z tym związany ból. Długie pozycje statyczne, w szczególności pozycja siedząca predysponuje do nieprawidłowego wzorca miednicy jakim jest przodopochylenie. Tak, można a nawet trzeba korygować to specyficznymi ćwiczeniami na daną przypadłość. W związku z tym problemem, należy udać się do wykwalifikowanego fizjoterapeuty, który po przeprowadzeniu dokładnego badania funkcjonalnego zaleci Panu odpowiednie ćwiczenia.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Marcin Baranowski
centrum.fizjoterapeuty.pl

Fizjoterapia Wrocław wizyta
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]



Polecane produkty:

Zapisz się do newslettera!

Kategorie wpisów
Centrum Fizjoterapeuty
Sklep Fizjoterapeuty
Bezpłatne konsultacje
Kubek dla Fizjoterapeuty
Oferty pracy

Najpopularniejsze w zdrowie

Zostań z nami

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *