Nowy portal SprawdzonyFizjoterapeuta.pl

//Nowy portal SprawdzonyFizjoterapeuta.pl
Sprawdzony Fizjoterapeuta

Potrzeby pacjentów w zakresie fizjoterapii stale rosną i nie wynikają jedynie z większej ilości zachorowań czy wzrostu dolegliwości ruchowych. Rola zawodu fizjoterapeuty nabiera znaczenia w sposób zupełnie naturalny. Wpływ na ten trend ma rozwój społecznej świadomości w zakresie rozgraniczenia roli lekarza (np. ortopedy) i fizjoterapeuty. Dzieje się tak również w wyniku stałego podnoszenia kompetencji i osiągania wymiernych efektów w pracy fizjoterapeuty z pacjentem. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pacjentów oraz fizjoterapeutów, stworzony został darmowy portal Sprawdzony Fizjoterapeuta, który łączy ich potrzeby oraz usprawnia komunikację. Jakie funkcje oferuje?

SprawdzonyFizjoterapeuta.pl – jedno miejsce, wiele możliwości

Główną ideą, którą kierował się zespół projektowy portalu, otwierając nową kartę w usługach online dla fizjoterapeutów, było dążenie do rozpowszechnienia świadczonych przez specjalistów usług dla szerokiego grona użytkowników. Sprawdzony Fizjoterapeuta to miejsce, które jest poniekąd odpowiedzią na zapotrzebowanie płynące z rynku. Dzięki niemu fizjoterapeuci zyskali wsparcie ich codziennej pracy oraz możliwość pozyskiwania nowych pacjentów, z wykorzystaniem nowoczesnych metod promowania jakości ich pracy. Z kolei pacjenci mają dostęp do bazy sprawdzonych fizjoterapeutów w swoim regionie. Mogą umawiać się na wizyty online oraz bezpośrednio komunikować się z wybranym specjalistą.

Jakie korzyści oferuje portal SprawdzonyFizjoterapeuta.pl specjalistom?

Portal został przede wszystkim stworzony z myślą o dyplomowanych fizjoterapeutach. Podstawowym warunkiem założenia w nim konta przez fizjoterapeutę, jest posiadanie numeru Prawa Wykonywania Zawodu Fizjoterapeuty (PWZFz). W ten sposób pacjenci mają pewność, że trafią w ręce prawdziwych specjalistów, którzy przyjdą im z pomocą i przyniosą ukojenie w dolegliwościach.

Dzięki Ustawie o Zawodzie Fizjoterapeuty nastąpiło wyraźne rozgraniczenie pomiędzy dyplomowanymi fizjoterapeutami, a osobami świadczącymi usługi „para-fizjoterapeutyczne”, czyli bez odpowiedniego przygotowania i umiejętności. Co więcej, dostępne obecnie tzw. portale medyczne nie są w wystarczający sposób dostosowane profilem swoich usług do specyfiki pracy fizjoterapeuty. Nie udostępniają one przykładowo w kalendarzu pracy fizjoterapeuty, tak często realizowanych w tym zawodzie, wizyt domowych. Nie bez znaczenia są również oceniane subiektywnie wysoko koszty rejestracji na takim portalu, które wahają się średnio od 100 zł do prawie 300 zł miesięcznie – dodaje Project Manager z serwisu SprawdzonyFizjoterapeuta.pl

Wspominane kwestie mają niezmiernie duże znaczenie w pracy fizjoterapeutów.

Nie bez znaczenia pozostaje także fakt, że portale stricte medyczne są postrzeganie przez pacjentów jako miejsca, w których można znaleźć głównie lekarzy o różnych specjalizacjach. Często pacjenci nie szukają na nich specjalistów w zakresie fizjoterapii, o czym świadczy niespełna 3% udział zarejestrowanych fizjoterapeutów, w stosunku do całej ich populacji.

Rozwiązania wdrożone w portalu SprawdzonyFizjoterapeuta.pl, które usprawniają codzienną pracę fizjoterapeutów

1. Kompleksowa prezentacja umiejętności i doświadczenia.

Od strony informacyjnej portal udostępnia wszystkim fizjoterapeutom pełny profil dotyczący ich pracy. Zaczynając od miejsca wykonywania praktyki, posiadanego wykształcenia oraz zdobytego doświadczenia, pełnej bazy kontaktowej (telefonicznej oraz e-mailowej), poprzez oznaczanie własnych stron internetowych, czy profili w mediach społecznościowych.

Nieodzownym elementem portalu jest także możliwość wzbogacenia profilu w galerię zdjęć, certyfikatów, a także, co jest nowością w tego typu portalach – promowaniem filmów/kanałów YouTube własnych lub polecanych przez danego fizjoterapeutę.

Medfile

2. Prezentacja opinii i komentarzy o specjaliście – także pochodzących z innych źródeł.

Kolejnym elementem wyróżniającym portal SprawdzonyFizjoterapeuta.pl na rynku jest możliwość przenoszenia komentarzy o fizjoterapeucie z dowolnego źródła w sieci. Warunkiem jest podanie źródła komentarza, w celu potwierdzenia jego autentyczności. To bardzo ważna funkcjonalność, dzięki której fizjoterapeuta może w jednym miejscu zgromadzić wszystkie rekomendacje uzyskane od zadowolonych pacjentów.

3. Indywidualny kalendarz wizyt domowych oraz w gabinecie.

Jednym z najważniejszych elementów w pracy każdego fizjoterapeuty jest jego kalendarz przedstawiający grafik ustalonych wizyt. Twórcy portalu zadbali także i o tę kwestię. Dostępny w portalu SprawdzonyFizjoterapeuta.pl terminarz jest w pełni dostosowany do specyfiki pracy fizjoterapeutów. Pozwala na dzielenie czasu pomiędzy wizyty domowe oraz stacjonarne (realizowane w gabinecie lub centrum rehabilitacji).
Co więcej, kalendarz jest na tyle funkcjonalny, że pozwala na ustalanie wizyt domowych z zachowaniem czasu niezbędnego na dojazd do poszczególnych pacjentów, co docelowo przekłada się na wzrost efektywności pracy mobilnych fizjoterapeutów.

Twórcy portalu zadbali także o funkcjonalność w postaci przypomnień o wizytach. Mogą one być wysyłane do pacjentów droga mailową według ustalonego przez fizjoterapeutę harmonogramu – w przedziale od 1 do 3 dni przed wizytą. Oczywiście kalendarz wizyt nie jest funkcją obowiązkową i nie każdy fizjoterapeuta musi go upubliczniać. Jeśli ktoś nie chce dawać pacjentom możliwości sprawdzania grafiku wolnych terminów i umawiania wizyt online, to może korzystać wyłącznie z rozbudowanego panelu kontaktowego w połączeniu z informacjami o swoim profilu.

4. Elektroniczna Dokumentacja Fizjoterapeutyczna (EDF).

Dopełnieniem pakietu benefitów wspierających pracę fizjoterapeuty jest Elektroniczna Dokumentacja Fizjoterapeutyczna (EDF). Narzędzie to oferuje prowadzenie online dokumentacji fizjoterapeutycznej z możliwością uzupełniania pól tekstowych, z wykorzystaniem translatora głosowego, który konwertuje w czasie rzeczywistym mowę na tekst, a w przypadku trudniejszych wyrazów umożliwia ręczną edycję. Integralnym elementem EDF jest kalendarz wizyt, który w zależności od preferencji fizjoterapeuty może być prezentowany na portalu SprawdzonyFizjoterapeuta.pl lub wykorzystywany w opcji „prywatnej” tj. bez publicznej prezentacji terminów wizyt.

Dodatkowo fizjoterapeuci korzystający z EDF mogą dołączać do dokumentacji zdjęcia (również w postaci zgód pacjenta na wykonanie zabiegu) oraz filmy przedstawiające na przykład stan pacjenta w dniu pierwszej wizyty. Aplikacja posiada również wbudowaną tzw. mapę bólu, na której można oznaczać miejsca powodujące u pacjenta dyskomfort oraz określać ich stopień nasilenia z wykorzystaniem skali VAS.

EDF dostępna jest zarówno z poziomu komputera, jak i urządzeń mobilnych. Do jej obsługi wystarczy zainstalowana przeglądarka Google Chrome, w którą wyposażony jest niemal każdy komputer, smartphone czy tablet. To ogromne udogodnienie, szczególnie dla fizjoterapeutów, którzy pracują w warunkach domowych czy świadczą usługi z dojazdem do pacjenta. Dzięki EDF mają stały wgląd w dokumentację medyczną swoich pacjentów.  Co istotne, serwery obsługujące aplikację EDF oraz jej użytkowników są zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa oraz zlokalizowane i zabezpieczone na terenie UE. Dzięki temu mamy pewność, że wszystkie dane są bezpieczne i przetwarzane zgodnie z wymogami, jakie stawia wobec nas RODO.

EDF swoje maksimum użyteczności pokazuje w opcji pełnej synchronizacji z kalendarzem na portalu SprawdzonyFizjoterapeuta.pl. Każda wizyta, która jest zarejestrowana w portalu, jest automatycznie przypisywana do EDF. Wówczas fizjoterapeuta od razu widzi, że dany termin został zarezerwowany przez pacjenta i co więcej, może dzięki EDF rozpocząć wstępny wywiad i zbieranie dokumentacji medycznej niezbędnej do rozpoczęcia leczenia.

5. Personalizowane wizytówki, gotowe do wręczenia pacjentowi podczas wizyty.

Miłą niespodzianką oferowaną dla użytkowników portalu jest możliwość pobrania pliku graficznego z projektem wizytówki zachęcającej pacjentów do zamieszczania komentarzy w podziękowaniu za dobrą pracę fizjoterapeuty. Wręczenie takiej wizytówki pacjentowi zwiększa szanse na otrzymanie nowej, pozytywnej opinii, jak również może być wykorzystane do zapisania przez fizjoterapeutę przypomnienia o kolejnej wizycie pacjenta.

W jaki sposób fizjoterapeuci mogą dołączyć do portalu SprawdzonyFizjoterapeuta.pl?

Cała procedura jest bardzo prosta. Jedynym warunkiem bezpłatnego rozpoczęcia korzystania z portalu oraz udostępnionych w jego ramach benefitów, jest założenie konta w portalu SprawdzonyFizjoterapeuta.pl.

Artykuł sponsorowany

Zostaw komentarz

Zadaj pytanie

Pytania do specjalisty on-line. Jeśli nie znalazłeś informacji, której szukałeś, a sprawa jest dla Ciebie ważna – zadaj pytanie poprzez poniższy formularz. Nasi specjaliści z pewnością udzielą wyczerpujących odpowiedzi. Twoje pytanie i odpowiedź zostanie opublikowana w naszym serwisie, aby inni użytkownicy mogli się z nią zapoznać. Zapraszamy do kontaktu!

 

*Ta strona korzysta z zabezpieczenia reCAPTCHA
Prywatność i Warunki