Z początkiem roku większość z nas robi sobie postanowienia, że w tym roku na pewno zrzuci zbędne kilogramy, zadba o sylwetkę i o zdrowie. W praktyce bywa jednak różnie, a zdecydowana część osób z realizacją założeń nie jest w stanie wytrwać nawet do kwietnia. Jednym z problemów jest znalezienie czasu na dojazd na i z siłowni. Może warto więc postawić na domowy kącik do ćwiczeń? Zobacz, co przemawia za tym rozwiązaniem.

Domowy kącik do ćwiczeń – w czym jest lepszy od karnetu na siłownię?

Po pierwsze: brak wymówek związanych z brakiem czasu

esteś osobą szalenie zapracowaną? Po dniu w pracy wracasz do domu, szybko ogarniasz obiad i padasz ze zmęczenia? Nie wyobrażasz sobie, aby po tym wszystkim wstać, wsiąść w samochód i pojechać na siłownię? Nic nie szkodzi! Nie jesteś z tym problemem sama. Brak czasu doskwiera wielu osobom, choć doba dla każdego jest taka sama. Być może zdecydowanie lepszym wyjściem będzie w Twoim przypadku ćwiczenie w domu? Sama zadecydujesz, o której godzinie zaczynasz trening i go kończysz. Możesz wykonać serię ćwiczeń pomiędzy zleceniami, gdy wykonujesz pracę zdalną i masz chwilę przerwy. Elastyczność czasu, jaką dają Ci samodzielne ćwiczenia, ma niestety drugie dno: konieczność ciągłego motywowania się i pilnowania regularności. Wiemy, że jeśli zechcesz, dasz radę! Istnieje jeszcze jeden doskonały powód, by ćwiczyć w domu: w okresie pandemii większość siłowni i klubów sportowych jest po prostu zamkniętych. Dlatego też warto wziąć sprawy w swoje ręce i zacząć działać. Aby zwiększyć efekty, poza zbilansowaną dietą możesz sięgnąć też po aminokwasy.

Sklep Spirulina

Po drugie: brak wymówek związanych z brakiem pieniędzy

Szkoda wydać Ci kilkaset złotych na ładny strój i wykupienie karnetu na siłownię, skoro nawet nie wiesz, czy do niej dotrzesz? To również dość powszechny problem. Słomiany zapał może sprawić, że strój rzucisz w kąt, podobnie jak niewykorzystany karnet. Przełamać wymówki związane z brakiem pieniędzy możesz, decydując się na ćwiczenia w domu. Serie powtórzeń możesz wykonywać na podłodze, a bieganie na świeżym powietrzu również nic nie kosztuje. Zainwestuj jedynie w parę dobrych butów, w nic więcej.

Po trzecie: brak wymówek związanych ze skrępowaniem

Masz sporo nadmiernych kilogramów i obawiasz się swojej pierwszej wizyty na siłowni? Nigdy nie byłaś w takim miejscu i nie wiesz, jak powinnaś się zachować? Na samą myśl, że miałabyś wystąpić w obcisłych leginsach (ujawniających mocno niedoskonałą figurę) przed światem oblewa Cię zimny pot? Nie rezygnuj z walki o zdrowie i piękne ciało tylko dlatego, że krępujesz się spojrzeń innych osób. Pamiętaj, że ćwiczenia możesz rozpocząć w zaciszu własnego domu. Internet to prawdziwa kopalnia pomysłów, gotowych kursów i inspiracji. Społeczność będzie Cię wspierać, abyś osiągnęła swój cel. Argument o skrępowaniu szybko zostanie obalony, gdy zaczniesz ćwiczyć w domu i zobaczysz, ile przyjemności Ci to sprawia. Trzeba się nich tylko trochę przyzwyczaić i przemóc na początku. Później ciało samo będzie domagać się ruchu. Endorfiny, które zaleją Twój organizm, pozwolą poczuć Ci się dobrze we własnej skórze i zredukować cały stres.

Artykuł sponsorowany

Rehabilitacja Wrocław