Reklama

3 narzędzia niezbędne w gabinecie fizjoterapeuty

Spis treści

Reklama

Reklama

Prowadzenie dobrze prosperującego biznesu bez wsparcia nowoczesnych technologii to nie tylko niezwykle trudne zadanie, ale i ryzyko pozostania w tyle za rozwijającą się szybciej konkurencją. Dotyczy to także branży medycznej, a zatem gabinetów masażu oraz centrów rehabilitacji, których pacjenci oczekują dziś perfekcyjnej opieki.

3 narzędzia niezbędne w gabinecie fizjoterapeuty Versum

Versum – oprogramowanie do zarządzania

Oprócz sprzętów nowej generacji, innowacyjne technologie w gabinetach to także dobre oprogramowanie do zarządzania – takie jak Versum. Pozwala ono usystematyzować pracę, zautomatyzować żmudne obowiązki i zaoszczędzić mnóstwo czasu. Spośród licznych narzędzi dostępnych w systemie przedstawiamy dziś trzy – niezastąpione w pracy gabinetu, który pragnie przenieść jakość swojej obsługi na najwyższy poziom.

Karty pacjentów ze zdjęciami

Powracając do zaufanego specjalisty, pacjent pragnie czuć, że ten wie o nim wszystko: których zabiegów potrzebuje, które działają na niego najlepiej, a których powinien unikać. Z systemem Versum spełnienie tych oczekiwań staje się niezwykle proste. Na bieżąco aktualizowane, elektroniczne karty pacjentów z funkcją szybkiego wyszukiwania są skarbnicą wiedzy na temat przeprowadzonych dotychczas zabiegów czy indywidualnych cech danej osoby – jak alergie, wrażliwe strefy czy przebyte urazy. Możliwość zamieszczania w kartach zdjęć “przed” i “po” umożliwi z kolei zaprezentowanie pacjentowi pozytywnych efektów wizyt i zmotywowanie go do rezerwacji kolejnych.

Wirtualny recepcjonista

System rezerwacji online to Twój wyjątkowy, wirtualny recepcjonista. Ma wiele zalet: doskonale zna grafik Twojego gabinetu, wie, jakie oferujesz usługi, a na dodatek pracuje dla Ciebie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki niemu nie musisz już martwić się o brak czasu na odbieranie telefonów od pacjentów, czy dzwonienie do nich w celu potwierdzenia nadchodzących wizyt. System zrobi to wszystko za Ciebie. Umożliwi pacjentom szybkie i wygodne umawianie wizyt – nawet poza godzinami Twojej pracy, a także przypomni im o zbliżających się terminach rezerwacji, przy pomocy automatycznie wysyłanych wiadomości SMS. Wyobraź sobie: Ty skupiasz się na tym, co dla Ciebie najważniejsze, a terminarz wizyt Twojego gabinetu zapełnia się sam. Bez pomyłek, bez chaosu, wszystko na swoim miejscu.

3 narzędzia niezbędne w gabinecie fizjoterapeuty Versum 2

Przypomnienia o wizytach

Przegapione wizyty to nie tylko strata finansowa, ale także zagrożenie dla relacji z pacjentem. Oprócz zmarnowanego czasu pracownika mamy jeszcze osobę, która w stresie zdaje sobie sprawę, że zapomniała o swoim terminie. Przekonana, że zawiodła, wstydzi się umówić na kolejny i finalnie decyduje się skorzystać z usług konkurencji. Na szczęście możesz tego uniknąć.

Dostępne w Versum automatyczne powiadomienia SMS pozwolą zminimalizować ilość zapomnianych wizyt nawet o 70%. Na 24 godziny przed nadchodzącą wizytą system wyśle do umówionego pacjenta wiadomość z przypomnieniem o niej – ograniczając ryzyko przegapienia terminu.

Wsparcie dobrego systemu do zarządzania gabinetem – takiego jak Versum – to fundament sukcesu. To dzięki niemu jesteś w stanie zapewnić swoim pacjentom perfekcyjną jakość obsługi i wyróżnić się na tle konkurencji. Dotąd zaufało nam już ponad 21000 specjalistów w branży zdrowia i urody. Dołącz do nich – wypróbuj Versum bezpłatnie przez 14 dni na www.versum.pl/fizjoterapia i przekonaj się o jego możliwościach.

Artykuł sponsorowany

Zapisz się do newslettera!

Kategorie wpisów
Centrum Fizjoterapeuty
Sklep Fizjoterapeuty
Bezpłatne konsultacje
Kubek dla Fizjoterapeuty
Oferty pracy

Najpopularniejsze w zdrowie

Zostań z nami

Polecane artykuły

7 odpowiedzi

  1. Fajnie, że można wrzucać zdjęcia, przydatna funkcja. Czy wprowadzone informacje po tych 14 dniach można przesłać na płatne konto?

  2. Świetny artykuł, bardzo dobrze opisuję organizację pracy fizjoterapeuty. Ja w swoim gabinecie zamieszczam jeszcze takie przedmioty, które pozwalają pacjentom czuć się bardziej „swojsko”, aby mieli możliwość rozluźnienia się i przede wszystkim uśmiech na twarzy 🙂 Korzystam obecnie z innego programu i jestem bardzo zadowolona. Zależało mi przede wszystkim na możliwości aktywacji funkcji SMS, planowaniu kilku wizyt z rzędu, a także na szybkim dostępie w programie do historii choroby pacjenta. Wybrałam Medfile i jest bardzo zadowolona. Bardzo przejrzysty, prosty program.

  3. Również jak Pani Kasia korzystam z programu Medfile. Uważam, że jest odpowiedni dla lekarzy, ale również fizjoterapeutów. Mogę korzystać z diagramu fizjoterapeutycznego, na którym mogę zaznaczyć wiele dolegliwości. Polecam sprawdzić. Można go przetestować zakładając darmowe konto 14 dniowe.

  4. Obecnie chyba każdy z nas fizjoterapeutów powinien taki system w gabinecie posiadać.
    Ja zakupiłem Medfile – przekonał mnie intuicyjny interfejs i obsługa klienta. Na razie pozytywnie oceniam zakup.

  5. Z różnych programów dostępnych na rynku po kilku testach wybrałem MEDFILE. W kilka dni w cenie programu wykonano migrację całej kartoteki do medfile. Program intuicyjny i rozwijany, bardzo pomocne Panie z obsługi klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *